سپاهان مدافع استقلال را جایگزین رضاییان کرد | حردانی طلایی پوش شد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس + عکس و فیلم دروازه‌بان استقلال در راه اراک قرارداد بیرانوند با تراکتور امضا شد + عکس سامان فلاح استقلالی شد + عکس ۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا(ع) + فیلم ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود
سرخط خبرها

نتیجه و فیلم خلاصه بازی لیورپول و نیوکاسل+ ویدئو گل‌ها| برتری با هنرنمایی صلاح و ژوتا

  • کد خبر: ۹۲۳۵۱
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۰
نتیجه و فیلم خلاصه بازی لیورپول و نیوکاسل+ ویدئو گل‌ها| برتری با هنرنمایی صلاح و ژوتا
تیم فوتبال لیورپول موفق شد با گل‌های صلاح، ژوتا و ارنولد مقابل نیوکاسل به برتری دست یابد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس با برگزاری دیدار تیم‌های لیورپول و نیوکاسل در آنفیلد به پایان رسید. لیورپول موفق شد در این دیدار با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز شود. گل‌های لیورپول را ژوتا، صلاح و آرنولد به ثمر رساندند و تک گل نیوکاسل را شلوی روی اشتباه تیاگو آلکانترا به ثمر رساند.

فن دایک به دلیل ابتلا به کرونا در این دیدار غایب بود و کوناته و ماتیپ، زوج دفاعی لیورپول را تشکیل می‌دادند.

با این پیروزی لیورپول همچنان در فاصله ۱ امتیازی منچسترسیتی در رده دوم جدول باقی ماند. در دیگر دیدار حساس امشب چلسی نتوانست مقابل اورتون به پیروزی دست یابد. شاگردان توخل که موقعیت‌های زیادی در این بازی از دست دادند، در نهایت به تساوی ۱ بر ۱ رضایت دادند تا فاصله با صدر جدول به عدد ۴ برسد.

گفتنی است منچسترسیتی با ۴۱ امتیاز در صدر قرار دارد، لیورپول با ۴۰ امتیاز در رده دوم و چلسی با ۳۷ امتیاز سوم است.

ویدئو خلاصه بازی نیوکاسل و لیورپول

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->